Friday, September 15, 2006

Asalamualaikum

Alhamdulillah, saya baru sahaja ada ruang dan peluang membina blog sendiri khusus membicarakan hal ehwal teknologi maklumat. Matlamat saya ialah merealisasikan pemikiran dan idea yang berkaitan tugas kita (kami) sebagai pendidik.

InsyaAllah, saya akan menggunakan kedua-dua bahasa yang umum digunakan di Malaysia, Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris di dalam post saya.

Oh ya, untuk pengetahuan anda, saya merupakan pengguna Linux, selain WindowsXP. Buat masa ini, saya menggunakan ubuntu. Sebelum itu, saya pengguna Mandrake (dah tukar ke pada nama Mandriva). Saya akan berbicara tentang itu akan datang.

Jumpa lagi.

[E]
Praise to Allah, I managed to develop my own blog for discussing an ICT in general. My goal as always, realising my thought and ideas that related to our job as an educator or teacher.

With Allah's will, I will continue using both Malays and English in my next post.

Oh, FYI, I consider myself as a Linux user, selain WindowsXP. Currently, I am using ubuntu. Prior to this, I've used Mandrake (now Mandriva). I will talk about linux more often next time.

See you soon.

No comments: